Sprättar påskbroderier

Påskbroderi

Kanske inte rätt dag att sätta sprätten i det här. Men det var just med anledning av att det är påsk som jag kom på att jag hade tyget. Har fått det (skulle väl bli en duk) av min mamma och det är också hon som för länge sedan som sytt de stygn som ryker nu. Som sagt kanske inte lämpligaste dagen på året att sprätta upp påskbroderier, men n u vill jag använda tyget till annat, så nu blir det av. Inspiration inför en kreativ påskhelg kan ni istället hämta här hos Broderiakademin.

Glad påsk tillönskas alla Broderameraläsare!

 

3 thoughts on “Sprättar påskbroderier

  1. Vet inte riktigt vad jag ska använda tyget till, men nu är det i alla fall tillgängligt för kreativa utsvävningar.
    Hoppas att ni båda har haft en fin påskhelg! Själv har jag faktiskt inte sytt så mycket som jag hade trott att jag skulle göra, men är nöjd med det lilla …

Kommentera

