Broderamera firar morsdag

Alla prematurer som vårdas på neonatalavdelningen i Östersund får ett sådant här fint hemsytt lapptäcke när de skrivs ut.

Men det finaste ligger naturligtvis under täcket. Min förstfödda som borde ha kommit i mitten av juni, men anlände i slutet av april – sju veckor för tidigt.Så i dag har jag blivit firad på morsdag för första gången i mitt liv. Trots att jag egentligen borde ha fått vänta till morsdag 2013.

På grund av bebis ankomst och sjukhusvistelse har det varit lite dåligt med egna alster på bloggen sista tiden. Nu vet ni varför!

9 thoughts on “Broderamera firar morsdag

  1. Hej Alex ! Tusen varma kramar till lillkillen som är jättego ! Och ett stort GRATTIS till er föräldrar från Ingrid A i Umeå.

  2. Grattis till underverket! Roligt att han kan ha den overall du fick av Martin när du föddes. Trevlig seda tt ge bort så söta lapptäcken till för tidigt födda barn.
    Njut och ta vara på tiden! Stor kram Christine och Martin

  3. Hej Alex, äntligen lite tid över.Hoppas allt är bra med er och att lillgrabben mår bra!
    Massor av hälsningar fr mig, Viola

  4. Ping: Gott nytt broderiår! | broderamera

Kommentera

