Hur blir det med julklapparna?

Exakt fyra månader kvar till jul. Ska man ha hemgjorda julklappar att ge bort utan att behöva stressa ihjäl sig är det definitivt dags att börja nu.

Har ni börjat? Vad gör ni för något?

Jag hoppas i alla fall att jag kan bidra med lite inspiration genom att visa vad jag gjorde i fjol. Ett örngott till en kompis (se här), broderat örngott till gudbarnet (se här), en tavla till mamma (finns här) och det broderade girafförngottet (se här) fick jag ihop som broderade julklappar i fjol. Och naturligtvis örngottet som blev färdigt långt efter jul (finns här), det är väl det örngottet som utgör grundplåten infor årets julklappsbestyr.

Jag hoppas på att kunna lägga lite broderade julklappar under granen även i år, fortsättning följer här på Broderamera.

 

 

2 thoughts on “Hur blir det med julklapparna?

  1. Ja, Du har helt rätt
    Det är nu det ska börjas om det ska bli några egentillverkade julklappar
    Speciellt om de ska skickas med posten.
    Men nu är det fullt upp med bär och annat som ska plockas, rensas o ätas
    Så det kommer att dröja några veckor
    innan julklappstillverkningen kommer igång
    //ull@

  2. Ping: Noll broderade julklappar i år | broderamera

Kommentera

