Broderimönster jul

Ja, jag är ett Red Brolly-fan. Och nu finns pdf:er med mönster för mindre julbroderier att ladda ner här.

Jättefina tycker jag och eventuellt, eventuellt kan det hända att jag hinner sy något av dem. Fjolårets gratismönster till jul finns här och här och här. Jag har tyvärr inte sytt något av dem, men hoppas på att göra det någon gång …

Letar du efter lite mindre tidskrävande mönster för att till exempel brodera julkort så har jag gjort en liten länklista som finns här.

Hoppas att ni får en fin första adventshelg, allihop!

2 thoughts on “Broderimönster jul

  1. Ping: Gratismönster julbroderier | broderamera

  2. Ping: Julbroderier gratismönster | broderamera

Kommentera

