Vårligt gratismönster

skidorÄven om det fortfarande är väldigt mycket vinter här hos mig så går det ju så sakteliga mot vår. För den som vill få vårkänslor finns ett jättefint gratismönster – Bee happy att ladda ner hos Follow the White Bunny.

Någon som undrar hur det går med mina projekt? Ja, det är väl precis som ni tror. Eftersom jag mest verkar visa upp andras projekt här på bloggen händer det inte så jättemycket. Ska göra färdigt den inspirationslapp jag hade tänkt mig att göra för att komma i gång med broderandet, den tygbiten blev snarare kreativitetshämmande istället för utvecklande, men eftersom jag är jag känner jag att den måste göras färdigt.

Istället för att brodera åker jag skidor – underbart det med!

3 thoughts on “Vårligt gratismönster

  1. Ping: Ytterligare ett blogg- och broderiår är till ända | broderamera

Kommentera

