Förstörd nål – men effektfullt resultat

vante storJag har inga broderade solglasögon (än), däremot har jag numera en skinnhandske med broderat hjärta.

Att brodera korsstygn på en skinnhandske ävanter väl inte att rekommendera om man vill ha det lite enkelt. Det var pillrigare än jag trodde, därför blev det en del  lite sneda stygn. Svårt att sy inne i en handske och det är nog bara att konstatera att jag har förstört en nål när jag tvingat den genom handsken .

Men jag tycker att resultatet blev effektfullt!

4 thoughts on “Förstörd nål – men effektfullt resultat

  1. Ping: Ett broderat fat | broderamera

  2. Ping: Ytterligare ett blogg- och broderiår är till ända | broderamera

Kommentera

