Trevlig helg

alla brodöser, brodörer och bloggläsare!

Det här var en vecka som upplagd för broderi (likt årets alla veckor) men det har inte blivit många stygn sydda, jag har tagit hand om ettochetthalvtåringen som är sjuk, läst en fjärdedelsbok och städat lite i min garderob och det är allt.
Men nu är det helg och kanske blir andra nya tag (men vill gärna få den där garderoben klar så risken finns att broderandet blir nedprioriterat än en gång).

Men jag önskar er alla en trevlig helg!

Brodera mera …

2 thoughts on “Trevlig helg

  1. Usch! Nu påminde du mig om något som länge legat på min måste-göra-lista! Jag vill ju bara brodera nu medan solen inte pockar på uteliv och visar hur överhängande städbehovet är. Jag har nyss börjat pröva på att göra textila pärlor. Det är kul.

Kommentera

