Fler adventskalendrar

Ja, jag vet jag ska fota och visa korsstygnskalendern. Passar visst i ert hus sa min mamma när hon hade läst mitt förra inlägg. Och ja, det är ju alldeles sant. En sådan där julkalender passar överallt. Men det har kommit en massa saker mellan mig och lådorna den ligger i.

Tills vidare tipsar jag om två digitala adventskalender som jag tror att ni vill se.

Systrarnas pysselkalender, finns här.

Och så Fuldesigns adventskalender med de karaktäristiska korsstygnsmönster. Kika här.

Trevlig helg på er!

Kommentera

