Syr lite

Hittade den här. Det är säkert tre år sedan jag ritade upp den och började sy. Sedan har den blivit liggande, men nu har jag tagit omtag så nu ska den nog bli färdig inom kort.

Jag syr inte särskilt mycket just nu. Men med några stygn varannan kväll på den här så ska det nog inte dröja allt för länge innan den är klar. Mönstret har jag ritat upp på frihand. Och den utmaning som möjligen finns i det här broderiet är de franska knutar som jag måste få ordning på för att få till en snygg rad knappar på snögubben.

2015/02/img_0066.jpg

Kommentera

