Hejdå 2015

  Hejdå 2015. Hej 2016 – jag har förhoppningar på dig. 

Jag ligger konstant efter just nu, men nu verkar det åtminstone som att jag skriver en årskrönika. 

Vi kan börja med att konstatera att jag sytt skamligt lite under 2015. Så är det bara. Trist, men inte så mycket att göra något åt nu 😉

Har bloggat en hel del däremot. Mest läst under 2015 var det här inlägget som handlar om att brodera bokstäver. Finns här Brodera bokstäver och ord

Succé på bloggen blev även Månadens måste där det har handlat om allt från att brodera en boll till en klocka. Roligt att ni gillar för det gör jag med. Ni hittar alla månadens måste här

Dessutom vill jag rekommendera den här julaftonspostningen med länk till en bok fullspäckad med broderimönster. 

Ni har läst på Broderamera som aldrig förr och det tackar jag för och ska försöka förvalta även under 2016. Tack och välkomna att hänga med in i ett nytt år! 

Nu ska jag bara göra en lista över vad jag hoppas på att sy under 2016 och en plan för hur jag ska styra upp mitt liv så att det blir gjort.

God fortsättning på 2016! 

Kommentera

