Lagar jeans med sashiko

Sist jag behövde laga ett par jeans gjorde jag så här. Den här gången hade jag stora planer på en lagning i sashikoteknik. Har sett mycket snygga sådana och ja, jag kan väl tillstå att resultatet inte riktigt stämmer med bilden jag hade inne i mitt huvud … Men det får väl ändå anses duga som premiär med den här tekniken. Inte nöjd, men det var inte läge att riva upp heller. 

   
 

One thought on “Lagar jeans med sashiko

  1. Ping: Nyårskrönika: 2016 i stygn | broderamera

Kommentera

