Jodå julbroderier


Fråga inte hur det går med mina julstrumpor. För det går inte alls just nu … Jag har helt tappat ångan bland annat för att jag tyckte att det var svårsytt tyg till den tredje och kanske för att jag är less. Har fått ett trovärdigt tips om var jag ska pröva att köpa halvlinne nästa gång, men just nu känns alltihop bara segt. Och snart är jag framme vid min tänkta deadline för dessa … Hmm … Just nu känner jag mig inte alls övertygad om att det kommer att bli tre till den här julen, vilket var mitt tänkta minimum.

Nåväl om ni vill ha inspiration till era julbroderier hittar ni allt jag skrivit om julbroderier här

Trevligt fredagsmys på er!

Kommentera

