Multitaskingbroderi


Multitaskade järnet när jag skulle laga lunch i dag. Stekte pannkakor (på en liter) sydde bokstäver och försökte hålla en hungrig fyraåring (och mig själv) på humör. 

Fast det finns bättre matlagning än pannkakor att kombinera sömnad med. Skulle inte ha ställt mig där med ett yllebroderi. 

Men det funkar ju – hann säkert sy tre bokstäver. Men lite flottigt blev det på broderiet, dock inget som det kommer att bli problem att få bort. Dock, min multiverksamhet sträckte sig inte så långt så att jag kunde sköta blogg och sociala medier, därför blogginlägg först nu. 

Trevlig helg på er! 

Kommentera

