Broderiuppdatering

Hänger upp mitt nionde avslutade broderiprojekt 2017 på tork. Syr med en hiskelig fart jämfört med vad jag brukar göra. Det har funnits år sedan jag fick barn då jag inte avslutat nio broderier på ett år. Men jag vet också att jämfört med vad andra kan få ur händerna så är inte nio på 2,5 månad så hiskeligt mycket. 

Inget är monterat ännu. Men det känns faktiskt lite underordnat just nu. Sjukt roligt att sy och ju mer man gör det desto roligare blir det ju, men det är ju sedan gammalt 😉 

Dock känner jag att det är en del annat som gått i stå. Jag syr mer än jag bloggar just nu.  Jag ska ta mig en ordentlig funderare på hur jag ska ha det med bloggen och om jag ska ha den kvar, hur jag ska göra med andra sociala medier och lite vad jag har för ambitioner för min sömnad. Jag räknar med att ha något nytt att presentera i sommar. Tills dess fortsätter jag som vanligt 😉

1 tanke på “Broderiuppdatering

  1. Pingback: Förändringstider | broderamera

Lämna en kommentar