Lågfrekvent men ihärdigt 

Till sist blev det här broderiet klart. Borde ju inte ha tagit så lång tid. Men det har varit  en del annat av ”ömse” slag som kommit emellan exakt hela tiden. Det här är broderat i små, små sekvenser, fem minuter, tio minuter och någon gång en hel timme (men då har jag åkt bil). Skönt att det är klart! Är less på det och dessutom var tyget för grovt för att det ska bli riktigt snyggt. 


Dock är det en smula historiskt också. För första gången sedan jag fick barn lyckades jag få med mig ett broderi ut på fjällvandring. Och det hände den här sommaren! 

Det har varit ett lågfrekvent nötande kan man säga och nu har det lett hela vägen in i mål …

Världsbroderidagen i dag! Brodera vad du vill, var du vill! 

2 tankar på “Lågfrekvent men ihärdigt 

  1. Pingback: Jag använder en sybåge | broderamera

Lämna en kommentar