Statusuppdatering: testbild

I veckan sa jag till en kollega att ”jag har faktiskt kommit ganska långt” på min testbildskudde i korsstygn … Mohaha, det har jag ju inte. Men det är lite konstigt för jag har ju ändå sytt ett antal stygn sedan jag lade undan det här broderiet i april och jag har sytt några andra saker under den här tiden … så jag har nog helt enkelt sytt lite typ när jag har gått förbi det.

Och just nu syr jag på en ”pluskudde” ska visa er den snart. Tänker att om jag syr tre plus per dag under juni så har jag sytt 90 korsstygnsplus när juli börjar och då borde jag vara väldigt nära att vara klar …

Återkommer till plusen, men vad gäller den här testbildskudden så är jag precis som jag skrev tidigare inne på att det skulle vara roligt om den var klar till jul. Dock hittade jag förra veckan några mönster på testbilder i korsstygn som jag hellre skulle vilja sy (lite mer detaljerade) men jag gör färdigt den här först …

2 tankar på “Statusuppdatering: testbild

  1. Pingback: Testbild i korsstygnö | broderamera

  2. Pingback: Testbildskudde i korsstygn klar | broderamera

Lämna en kommentar